Asistent vanzari back office
CANDIDATUL IDEAL:
- domiciliul în Rădăuți SAU în localități apropiate care să permită deplasarea cu mașină proprie;
- minim studii medii;
- persoană perspicace și intuitivă cu abilități de învățare rapidă;
- capacitate bună de comunicare și relaționare;
- abilități de organizare, prioritizare și lucru în echipă;
- cunoștinte operare calculator (minim Windows, aplicații Office, accesare Internet);
Cerem:
- stabilire cu clientul și/sau agentul de vânzări a informațiilor necesare întocmirii documentelor de vânzare (telefonic, mail sau prin aplicație);
- verifică dacă sunt îndeplinite condițiile comerciale de către parteneri;
- întocmirea documentelor de vânzare;
- respectă toate etapele pentru înregistrarea în softul de contabilitate a comenzilor emise;
- întocmește rapoarte de vânzări;
Oferim:
- salar bază atractiv plus beneficii extrasalariale;
- asistență integrare în companie;
- condiții de muncă moderne;
- posibilități de promovare în cadrul firmei;